9:05 MARKETPLACES (CZ)
9:30 MARKETPLACES (CZ)
9:55 MARKETPLACES (CZ)
10:20 MARKETPLACES (CZ)
10:45 MARKETPLACES (CZ)
11:15 PANELOVÁ DISKUZE MARKETPLACES (CZ)
12:20 FUTURE OF PAYMENTS (CZ)
VLADIMÍR VOJTÍŠEK
ČSOB, Beyond Banking a jeho inovační potenciál
Beyond Banking a jeho inovační potenciál
12:45 FUTURE OF PAYMENTS (CZ)
13:10 FUTURE OF PAYMENTS (CZ)
14:45 ECOMM TOOLS (EN)
ROMAN DOBIÁŠ
Dognet, Country Manager
The benefits of the unique cooperation in Affiliate Marketing all over Europe.
ARTUR MICHALAK
Tradedoubler, Head Of Operations CEE
The benefits of the unique cooperation in Affiliate Marketing all over Europe.
15:10 ECOMM TOOLS (CZ)
15:35 ECOMM TOOLS (CZ)
LUKÁŠ MATĚJKA
Lundegaard, Head of Fast Data and AI
Individualizované doporučování produktů v reálném čase pro Pilulka.cz, založené na ML a aktuálním chování uživatelů.
Více
Jak přistoupit ke vhodnému způsobu upsellování zákazníků v předkošíku a košíku pomocí rekomendačního systému tzv. “nové generace”, minimalizovat implementační náročnost a dosáhnout lepšího výkonu než stávající doporučení?
16:00 ECOMM TOOLS (CZ)
16:30 ECOMM TRENDS (EN)
STEFAN CHIRIACESCU
eCommerce-Today.com, Founder & CEO
Email Automation – Get a Huge Competitive Advantage Quickly
Více
Klíčové postřehy
– Význam automatizace ve světě po COVIDu
– Plánování – příklad návrhu
– Zvyklosti automatizace e-mailů v podnicích (co dělají největší společnosti)
– 6 nezbytných základních procesů – a jejich příklady
– 4 pokročilé procesy, které byste měli mít – a příklady
– E-mailové udržovací procesy a jejich význam
– Nejčastější chyby, kterých se firmy z oblasti eCommerce u e-mailového marketingu dopouštějí”
16:55 ECOMM TRENDS (EN)
17:20 ECOMM TRENDS (EN)
ZUZANA BEDŘICHOVÁ
Vienna Business Agency, Representative for Czech Republic
Doing Business in Vienna – Take a Waltz on the wild side
17:30 ECOMM TRENDS (EN)
SHANE RICKARD
Harmon Brothers, CEO
Creating Content with Resonance and Humor…That Gets Results.
Více
3-5 klíčových poznatků:
– Nestačí se řídit jen instinktem – své marketingové strategie musíte testovat.
– Marketingové strategie je třeba kvantifikovat kvalitativně I kvantitativně.
– Hloubkové postupy testování vašich sdělení, které zajistí úspěch.
– Svá sdělení můžete testovat s jakýmkoli rozpočtem!
KURT HORN
Harmon Brothers, CEO
Creating Content with Resonance and Humor…That Gets Results.
Více
3-5 klíčových poznatků:
– Nestačí se řídit jen instinktem – své marketingové strategie musíte testovat.
– Marketingové strategie je třeba kvantifikovat kvalitativně I kvantitativně.
– Hloubkové postupy testování vašich sdělení, které zajistí úspěch.
– Svá sdělení můžete testovat s jakýmkoli rozpočtem!