ADI MORUN

ADI MORUN
Microsoft, Chief Operating Officer CZ/SK
TÉMA: Bezpečný cloud pro finanční služby
Microsoft, Chief Operating Officer CZ/SK
TÉMA: Bezpečný cloud pro finanční služby
Amazon, General Manager
Michal Šmíd je od roku 2019 generálním ředitelem společnosti Amazon v České republice. Ve společnosti Amazon pracuje již více než sedm let a předtím byl generálním ředitelem dvou distribučních center v polské pobočce Amazonu. Má bohaté zkušenosti z oblasti automotive, logistiky a samozřejmě i e-commerce. Absolvoval magisterský obor materiálové vědy na ČVUT a také studoval na univerzitě v Uppsale.
Ecommerce Europe, Lead of the e-Logistics & Taxation Working CommitteInhoud
TÉMA: Konečně! Jednotná registrace k DPH v EU je (téměř) na světě.
“Stefano Mauro vede pracovní výbor pro e-logistiku a zdanění pro Ecommerce Europe. Stefano je Ital a má šestileté zkušenosti v oblasti veřejné správy EU v Bruselu. V rámci pracovního výboru pro e-logistiku a zdanění se Stefano zabývá různými tématy souvisejícími s přeshraničním doručováním zboží, a to jak na úrovni EU, tak na globální úrovni, od balíčku o DPH pro e-commerce přes legislativu DPH v digitálním věku, až po trh poštovních služeb a doručování, standardizaci a udržitelný rozvoj mobility.”
Kaufland Global Marketplace, Sales Manager CZ/SK
TÉMA: Úspěšný prodej na online marketplace - doporučení a první ukázka Kaufland Global Marketplace
Mirka pracuje ve společnosti Kaufland Global Marketplace od roku 2021 jako manažerka mezinárodního prodeje. Během své bohaté profesní dráhy v oblasti e-commerce se podílela na internacionalizaci na třinácti evropských trzích nebo na implementaci dvoustranných obchodních modelů. Pro Kaufland Global Marketplace Mirka získává nové prodejce z Česka a Slovenska pro kaufland.de, kaufland.cz a kaufland.sk a zároveň optimalizuje prodejní výkony stávajících partnerů.
Dognet, Country Manager
Téma: Výhody jedinečné spolupráce v Affiliate Marketing po celé Evropě
Roman se v e-commerece pohybuje již 13 let, Country Managerem affiliate sítě Dognet je od roku 2018. Digitální marketing zná z dlouholetých zkušeností jak z online marketingové a konzultační agentury, tak z pozice manažera e-shopu. Tento pohled a zkušenosti tzv. z druhé strany barikády a chápání strategie a cílů online marketingových aktivit využívá při hledání optimálních řešení affiliate kampaní klientů Dognetu.
Affiliate síť Dognet už více než 9 let profesionálně spravuje affiliate kampaně inzerentů v rámci celého CEE regionu. Aktuálně se staráme o více než 1000 kampaní a našim inzerentům zejména z řad e-shopů jsme přinesli více než 4 milionů objednávek v celkové hodnotě přes 6,7 miliárd Kč.
Spolupracujeme se všemi typy affiliate publisherů, ale zaměřujeme se hlavně na obsahové partnery s velkou přidanou hodnotu pro inzerenta. Ti u Dognet doručují 89 % návštěvnosti a 61 % ze všech objednávek.
Férovost, transparentnost, odbornost a rychlá komunikace jsou pro síť základními, klíčovými hodnotami. Zároveň pomáháme s rozvojem a optimalizací kampaní tak, aby inzerentům přinášely dlouhodobý a smysluplný výkon dle strategie, cílů a možností. A také kvalitní návštěvnost a konverze. Díky našemu přístupu nám svoji důvěru projevili např. Moebelix, Baumax, 4home, VOYO, Grizly, GATE, Dermacol a mnoho další.
Michal Pěchouček je technický ředitel společnosti Gen, která vznikla spojením kyberbezpečnostních firem Avast a NortonLifeLock. Vede týmy zabývající se inovacemi a výzkumem v oblasti umělé inteligence, strojového učení a kybernetické bezpečnosti, a podílí se tak na naplňování vize společnosti posilovat digitální svobodu všech. Je také členem představenstva několika AI startupů a jako raný investor podporuje rozvoj umělé inteligence v Česku. Před nástupem do společnosti Gen působil více než 20 let jako profesor na ČVUT v Praze.
Alensa, Marketing Director
Vede tým marketingu pro 31 zemí v Alense, jednom z největších online prodejců kontaktních čoček v Evropě. V online marketingu začínal v roce 2001 a v průběhu let pracoval na řadě projektů na českém trhu i v zahraničí, včetně několika úspěšných startupů, ecommerce i politických kampaní. Pracoval pro Elephant Orchestra, ČEZ nebo Neo@Ogilvy, kde měl na starosti klienty jako je IBM, Air Bank, Intersport či Nespresso. Některé z těchto kampaní získaly ocenění EFFIE nebo dosáhly na shortlist Cannes Lions.
Do Packety přišel Milan Šmíd jako marketingový ředitel ze Seznamu, kde více než šest let úspěšně řídil služby Zboží.cz, Sreality.cz, Sauto.cz a Firmy.cz. Jeho hlavní prioritou je zavedení jednotné marketingové strategie ve všech firmách skupiny a pomoc Packetě stát se globální logistickou platformou pro celý svět.
Generální ředitelka CZC.cz s dvacetiletou zkušeností na evropském trhu působí v e-commerce od roku 2010. V letech 2019-2021 v rámci Mall Group současně řídila region Mall South ve slovinské Lublani. Jako generální ředitelka pro region Střední a Východní Evropy společnosti Philips se stala první ženou v evropském vedení. Věnuje se i přednášení na VŠE Praha.
Czech News Center, Chair of the Board of Directors
TÉMA: Informace a AI - ''jejich atomové kufříky''
Předsedkyně představenstva a bývalá výkonná ředitelka Czech News Center, která se nyní věnuje strategii vývoje společnosti. V čele vydavatelství byla Libuše Šmuclerová generální ředitelkou od roku 2007. Na začátku kariéry pracovala v Československé televizi, v TV Nova a následně se soustředila na budování rodinného byznysu se svým tehdejším manželem, čímž byla síť klinik estetické medicíny Asklepion.