David Krobot

DAVID KROBOT

LOBEY Laboratories, CEO

TOPIC: Jak tři chlapi prorazili s přírodní kosmetikou a vyrostli z nuly na 70M za rok během zaměstnání

David pracoval deset let jako manažer v nadnárodních korporacích, ale vždy uvažoval o vlastním podnikání. Po několika neúspěšných pokusech spojil v roce 2018 síly se dvěma kamarády – Milanem Krejčím a Tomášem Plíhalem. Společně založili LOBEY, značku, která dnes pomáhá tisícům lidí a za loňský rok dosáhla obratu 70M. Kromě podnikání se David ve střídavé péči stará o svého 3 letého syna a zároveň až do září 2021 chodil i do stálého zaměstnání.

LOBEY je ryze česká přírodní kosmetická firma z Brna, která vyvíjí a vyrábí přírodní funkční kosmetiku s kvalitním 100% přírodním složením a vysokým obsahem aktivních látek. Název je zkratkou anglického Life Of Beauty a vyjadřuje vizi krásného života pro lidi i pro přírodu. Od samému vzniku firmy zakladatelé uvažují, jak vyrábět kosmetiku, která bude nejenom funkční, ale i s co nejmenším dopadem na přírodu.

V roce 2020 pak jako jedna z prvních českých kosmetických firem zavedli systém náhradních náplní tzv. ReSáčků. Veškeré produkty se navíc vyrábí na území České republiky na základě vlastní unikátní receptury, která je vyvíjena i v souladu s přáními zákazníků. Během loňského roku firma uvedla na trh 11 nových produktů, které se objevují v TOP 3 nejlépe hodnocených produktech na portále Heureka.cz ve svých kategoriích. Také k marketingu má LOBEY vlastní přístup. Marketing LOBEY je zaměřený na pochopení a komunikaci se zákazníky, kterým nabízí nejen produkty, ale zároveň i komplexní rady, jak o svou pokožku a pleť správně pečovat. Například na sociální síti TikTok získaly jejich rady více než 22 milionů zhlédnutí.