kurt horn

KURT HORN

Harmon Brothers, CRO

TÉMA: Vytváření obsahu, který vzbuzuje ohlas a má vtip... přináší výsledky

3-5 klíčových poznatků:
- Nestačí se řídit jen instinktem - své marketingové strategie musíte testovat.
- Marketingové strategie je třeba kvantifikovat kvalitativně I kvantitativně.
- Hloubkové postupy testování vašich sdělení, které zajistí úspěch.
- Svá sdělení můžete testovat s jakýmkoli rozpočtem!

Kurt Horn působí jako Chief Revenue Officer společnosti Harmon Brothers. “tvůrci reklamních kampaní pro Squatty Potty, Purple Matress, FiberFix, ChatBooks a další.” Horn je absolventem University of Utah a téměř 20 let zastává vedoucí pozice. Horn také založil společnost Zentrum Group, která poskytuje poradenské služby v oblasti finančního řízení majitelům firem a podnikatelům.

“Dnes a denně vidíme, že se vyplácí zpochybňovat vlastní předpoklady. Je dobré nenenchat se zlákat předpokladem, že zákazníka dokonale známe, jelikož nás vždy překvapí, když své předpoklady zvážíme, pustíme se do testování a zjistíme, jaká je skutečná odezva.”