
Harmon Brothers, CEO
TÉMA: Vytváření obsahu, který vzbuzuje ohlas a má vtip... přináší výsledky
3-5 klíčových poznatků:
- Nestačí se řídit jen instinktem - své marketingové strategie musíte testovat.
- Marketingové strategie je třeba kvantifikovat kvalitativně I kvantitativně.
- Hloubkové postupy testování vašich sdělení, které zajistí úspěch.
- Svá sdělení můžete testovat s jakýmkoli rozpočtem!
Shane Rickard je majitelem a kreativním ředitelem společnosti Harmon Brothers – “tvůrce reklamních kampaní pro Squatty Potty, Purple Matress, FiberFix, ChatBooks a další.”
“Dnes a denně vidíme, že se vyplácí zpochybňovat vlastní předpoklady. Je dobré nenenchat se zlákat předpokladem, že zákazníka dokonale známe, jelikož nás vždy překvapí, když své předpoklady přehodnotíme, pustíme se do testování a zjistíme, jaká je skutečná odezva.”