

Second stage
- Summit proběhne v prostorách Martinického paláce na Pražském hradě.
- Celé dva dny budete moci sledovat inspirativní přednášky, panelové diskuse a rozhovory s více než 50 speakery.
- Rovněž se můžete sami aktivně zapojit do diskusí a networkingu, který bude probíhat po celou dobu akce v přilehlých saloncích.
- Pro hosty je po celou dobu akce zajištěn catering a doprovodný program.
- Po skončení akce bude pro účastníky k dispozici videozáznam.
- Pokud některou z přednášek nestihnete, budete si ji moci přehrát kdykoliv po skončení akce.
- Stále si nejste jisti? Podívejte se na záznam z E15 Technologic Festivalu, který proběhl 7.12. 2021
Chcete na E15 International E-commerce Summitu prezentovat či jinou formou spolupracovat?
Kontaktujte nás.
9:05 ÚVOD
Úvodem vás provede výkonný ředitel největšího nákupního rádce a cenovému srovnávače ve střední a východní Evropě Heureka Group.
9:10 MARKETPLACES
9:20 MARKETPLACES
D2C: Direct to change aneb nejenom o přímé cestě k zákazníkovi
Cesta ke změně vnímání značky a ke změně cíleného prodeje. Jak budovat zákaznickou důvěru pomocí recenzí. Kvalitní recenze a jejich role v nákupním cyklu zákazníka. Legislativní změny v ochraně spotřebitele a jejich dopad na e-commerce.
10:00 MARKETPLACES
E-commerce v Česku: Nástup online tržišť
E-commerce v Česku je před přelomovou změnou. V nakupování online Češi vždy patřili mezi nejpokročilejší – podíl online na celkových retailových tržbách je vyšší než u podobně rozvinutých států Evropy. Kde nakupují bylo až do současnosti fragmentované – Česko má jednu z nejvyšších penetrací eshopů na populaci na světě, v každé kategorii působí řada drobných specialistů. Změna a konsolidace však přichází – do Česka dorazil koncept online tržišť a jejich význam postupně narůstá. V průzkumu BCG Czech E-Commerce Survey 2021 jsme zjišťovali, jak hlavní hráče vnímají zákazníci, co jsou jejich silné a slabé stránky. O hlavní výsledky se podělíme na E-Commerce Summitu.
10:30 MARKETPLACES
Z pionýrských dob, kdy jste na Amazon marketplace narazili na české (či slovenské) prodejce jen opravdu málokdy, jsme se posunuli do situace, kdy prodej přes Amazon marketplace je nedílnou součástí expanze většiny prodejců do západní EU. Jak je pro lokální prodejce tento kanál důležitý, kolik vlastně místní prodejci na Amazonu vydělávají a vydělávají vůbec?
Poprvé odprezentujeme data společnosti PWC z výzkumu o online tržištích a exportních příležitostech pro CZ prodejce, stejně jako interní data EXPANDO čerpající ze zkušeností několika stovek místních marketplace obchodníků.
10:55 MARKETPLACES
Potraviny v e-commerce
Kultura ve firmě – hodnoty, mise a vize firmy, témata jako svobodná firma, nové formy řízení, spokojenost zaměstnanců, trendy v benefitech.
Projekty s přesahem – když není business na prvním místě, ale jde ruku v ruce s „vyšším posláním“ firmy.
Potraviny v e-commerce – jak se trh bude pravděpodobně vyvíjet, jaké výzvy všechny čekají…
11:15 MARKETPLACES
Ako úspešne predávať na online trhoviskách – Tipy a triky na príklade Kaufland.de?
Naučte sa, ako fungujú online trhoviská, ako môžete úspešne predávať prostredníctvom týchto predajných kanálov a čo všetko môžete urobiť pre zvýšenie Vášho predaja. Miroslava z Kaufland.de Vám ukáže niekoľko tipov a trikov pre online trhoviská a konkrétne pre Kaufland.de. A samozrejme Vám poskytne čas na Vaše individuálne otázky. Túto príležitosť si určite nenechajte ujsť!
11:45 PANELOVÁ DISKUZE MARKETPLACES
12:15 ECOMMERCE TRENDS
Budoucnost Retail v CZ
Retail E-commerce Vision for CZ&SK 2030.
12:45 ECOMMERCE TRENDS
SEO Strategy – how to get the top keywords of the competition
How to prepare a plan of action for acquiring new visitors
How to have visible success in the first month
What are the concepts of organic traffic growth, how to integrate SEO into a fast-growing business
How to have visible success in the first month
What are the concepts behind organic traffic growth
How to integrate SEO into a fast-growing business
13:00 INVESTORS PANEL
14:40 ECOMMERCE TRENDS
Senior executive with a demonstrated history of working in the Retail, On-line retail, FMCG, Telco and Banking industries. Skilled in General management, Strategy development, Marketing, Commercial, Negotiation, Business Planning, and Partnerships. Strong leader focused on team development with a Master’s Degree in Business Administration and Management, General from University of Economics, Prague. Recently awarded by Transition to general management certificate from Insead.
15:05 FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM
Aktuální trendy ve světě placení vedoucí k zajištění ještě větší bezpečnosti plateb a zachování pozitivní uživatelské zkušenosti
15:30 FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM
Rapid growth and international expansion of e-commerce companies: The banking challenges
15:55 FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM
Jak se bude celý trh financování SMBs vyvíjet a jak bude vypadat v budoucnosti?
16:20 FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM
A Brief Future Story of the Digital Economy
Join us to find out how tech companies are shaping the future of the digital economy by creating marketplace businesses, launching subscription products, and integrating financial services into their offering.
16:45 FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM
Metaverse and Shopping, what we can learn in ecommerce from China
17:15 PANELOVÁ DISKUZE FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM
10:00 LEGITAS
- PRÁVNÍ BARIÉRY PŘI EXPANZI E-SHOPU DO ZEMÍ EU
Všechny provozovatele e-shopů v EU čekají v roce 2022 velké změny:
- pravidla pro poskytování slev
- pravidla pro přizpůsobování cen spotřebiteli
- pravidla pro zobrazování recenzí
- objednávkový proces alias tlačítková novela
- pravidla reklamací
- cookies a jejich následné využití
Pravidla v EU jsou pro e-shopy do značné míry harmonizována. Specifikům jednotlivých zemí se přesto nevyhneme. Přijďte si popovídat o tom, jak úspěšně expandovat do oblíbených zemí v EU a přitom nenarazit na bariéru zákona. Prakticky s vhledem do e-shopařské reality.
11:15 ONLINE PEOPLE
- BUDEME JEDNOU VŠICHNI FREELANCERY?
Jeden z nejklasičtějších life-cycle cest průměrného online specialisty je nástup na pozici eléva do největšího českého prohlížeče, pak rok a půl ve výkonnostní agentuře, po které následuje vysněná “volná noha”. Množina loajálních zaměstnanců se tak zmenšuje a těch, kteří chtějí pracovat na HPP tím spíše. Firmy, které mohou nabízet pouze HPP úvazky, přicházejí při výběrových řízení zhruba o ⅓ potenciálních kandidátů. Ačkoliv covid zpočátku mírně zbrzdil odchody zaměstnanců na volnou nohu, v digitálu tento trend nezadržitelně nabývá na síle. Jak končí typický pracovní life-cycle člověka, který odejde z HPP na volnou nohu? Jak se připravit na nové podmínky z pohledu zaměstnavatele?
Přijďte si na workshop pro fakta, čísla a legislativní rámec k freelancingu – prakticky a přehledně.
12:30 KEBOOLA
- BEST PRACTICES: JAK PRACOVAT S DATY PRO ÚSPĚŠNÝ ECOMMERCE.
13:05 PANELOVÁ DISKUZE ECOMAIL: EMAILING - NEPOSTRADATELNÝ PARTNER PRO VÁŠ BYZNYS
Přijďte si poslechnout diskuzi o důležitosti e-mailingu a jak k němu v dnešní době přistoupit. Dozvíte se, jaký může mít e-mail marketing vliv na obrat, jaká je jeho návratnost a jestli se hodí i pro budování značky.
14:20 CLOUDTALK
-
SEO Audit of your Site
We will evaluate your company’s website from an SEO perspective, highlighting the areas in which you could improve. We’ll conduct a thorough overview of individual pages of your choice, and offer specific suggestions for maximizing your SEO potential.
15:35 DOSTUPNÝ ADVOKÁT
- PRÁNÍ SPECIFIKACE VENTURE INVESTIC V E-COMMERCE
Právní workshop ocení zejména ti, kteří se chystají na vstup investora nebo naopak chtějí investovat do start-upu nebo (podnikatelského) nápadu.
Prodiskutujeme typické právní koncepty a nástrahy, zejména:
- jednotlivé fáze investičního procesu;
- správné nastavení investorské struktury (co je k tomu potřeba a jak má vypadat);
- standard právní dokumentace (jak smlouvy často vypadají a jak mají vypadat);
- nejčastější chyby investorů a investovaných společností.
9:05 ECOMMERCE TRENDS
Do Zásilkovny přišel Milan Šmíd jako marketingový ředitel ze Seznamu, kde více než šest let úspěšně řídil služby Zboží.cz, Sreality.cz, Sauto.cz a Firmy.cz. Jeho hlavní prioritou je zavedení jednotné marketingové strategie ve všech firmách skupiny a pomoc Zásilkovně stát se globální logistickou platformou pro celý svět.
9:30 ECOMMERCE TRENDS
Fulfillment s využitím automatizace a robotizace logistiky pro e-commerce
Plné zajištění logistických procesů e-commerce od příjmu a expedice zboží, až po řešení reverzní logistiky pomáhá středním i malým e-shopům expandovat na trhu internetového obchodování. Kdy je ten pravý čas začít uvažovat o službě fulfillmentu, jeho výhody, úspory a případná rizika vám přiblíží Ivan Richtár, CEO Dextrum Fulfillment, a.s., který má dlouholeté zkušenosti v oblasti logistických procesů. Ukáže vám, jak pomocí fulfillmentu posunout business e-shopu a profitovat ze zajištění těchto služeb, nastíní trendy v oblasti automatizace a robotizace a odhalí, proč fulfillment s využitím inovativních technologií je tou nejlepší volbou pro optimalizaci logistických procesů e-commerce. Dextrum Fulfillment spolupracuje s předním českým dodavatelem softwarových řešení a jako člen Asociace inovací v logistice zajišťuje logistický outsourcing operativně 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a je připraven zrychlit a zefektivnit vaše podnikání.
9:55 ECOMMERCE TRENDS
Jak funguje multichannel a proč
Virtuální lékárny zaznamenaly v posledních letech rozvoj, který nikdo nepředvídal. Ústup covidu ale ve farmacii neznamená prostý návrat k předcovidu. Jak fungovat v další etapě a co si vzít z té předchozí, nad tím se zamyslí Daniel Horák, CEO lékárenské sítě Dr.Max v České republice.
10:20 ECOMMERCE TRENDS
Vize a inovace DoDo Group
Logistika poslední míle budoucnosti se od té současné bude zásadně lišit. Vzhledem k mohutnému růstu e-commerce a stále sílícímu tlaku na zrychlování a zároveň udržitelnost logistiky stojí celý segment před novými výzvami! Co kdyby se celý proces obrátil naruby? O vizích a inovacích předního hráče na evropském trhu logistiky poslední míle se rozpovídá Michal Menšík, founder a CEO DoDo Group.
10:50 ECOMMERCE TRENDS
TikTok, krátká videa a jejich budoucnost
Jak se firmám a podnikatelům daří využívat formát krátkých videí? Jaké jsou jejich nejčastější chyby? Dá se TikTok využívat i jako prodejní kanál nebo slouží pouze k budování brandu? A jak vůbec začít?
TikTokuj.cz pomáhá firmám oslovit mladou generaci a vytěžit nové obchodní možnosti v digitálním světě skrze formát krátkých vide. Svou působnost dnes rozšiřují mezi firmy typu Dáme Jídlo, Super zoo, O2, Niceboy nebo FAnn parfumerie.
11:15 ECOMMERCE TRENDS
(R)evoluce e-shopů na míru
Výhody e-shopu na pronájem s řešením na míru využily značky Kofola, Kulina, Xiaomi, Angry beards a další. Co se jim na tomto moderním řešení líbí, jak se rozhodovaly a co je přesvědčilo?
11:40 ECOMMERCE TRENDS
Ostře sledované boxy
Historie a současnost výdejních boxů (nejen) v České republice.
Klíčové faktory úspěchu boxů aneb proč (zatím) nejsou u nás úspěšné.
Jak může e-shop přispět k úspěchu.
12:10 ECOMMERCE TOOLS
Jak tři chlapi prorazili s přírodní kosmetikou a vyrostli z nuly na 70M za rok během zaměstnání
Jak zvládnout podnikání i při stálé práci a péči o dítě?
Jak se zorientovat a uspět na neznámém trhu plném konkurence? Aneb tři muži na neznámém trhu ženské kosmetiky.
Bullshit marketing vs. marketing jako nástroj porozumění a pomoci zákazníkům.
Lean startup, lean e-commerce.
12:35 ECOMMERCE TOOLS
Affiliate v roce 2022 a dále – jeho role, potenciál a jak jej v nadcházejícím období využít
13:05 LEADERS PANEL
Panelovou diskusí povede komunikační stratég mediální agentury MediaCom
14:40 ECOMMERCE TOOLS
E-mailing jako opomíjení komunikační nástroj s širokou nabídkou možností
Životní cyklus zákazníka v pojetí e-mailingu
Z jakých dat vycházet aneb Personalizace a Dynamický obsah
Jakým směrem se vydat za zvýšení efektivity tohoto kanálu
15:05 ECOMMERCE TOOLS
Business Development Specialist that is responsible for the establishment of new connections in the global market. Previously, my main specialization was business integrations in the following markets: United States, United Kingdom, Middle East, Central Europe.
15:30 ECOMMERCE TECHNOLOGY
Robustní e-shop a jeho vývoj – na co nezapomenout
Při zadávání požadavků na robustní e-shop se podle zkušeností vývojových týmů v Etneteře často opomíjí tři důležitá témata. Jaká? A jak může jejich včasná specifikace urychlit právě vaši cestu do ecommerce?
15:55 ECOMMERCE TECHNOLOGY
Individualizované doporučování produktů v reálném čase pro e-commerce, založené na ML a chování uživatelů
16:25 ECOMMERCE TRENDS
Očekávání spotřebitelů a budoucnost last mile delivery
16:50 ECOMMERCE REGULATION
Single EU VAT registration for storage in several EU countries
The presentation will focus on the upcoming “VAT in the Digital Age” proposal of the European Commission. Despite having introduced several changes in the VAT system on 1 July 2021, the VAT E-commerce Package doesn’t address the need to have multiple VAT registrations for the businesses that store or stock goods in many EU Member States. The “VAT in Digital Age” proposal will tackle this issue by putting forward a Single EU VAT Registration Number for both onward sales and inventory movements. Expected for October 2022, the legislative proposal will be of utmost importance for simplifying the VAT duties of businesses using the One Stop Shop.
17:15 ECOMMERCE REGULATION
Product Safety and Compliance at Amazon
FUNDING CONGRESS
PARTNER CONFERENCE
- V rámci programu IEC Summitu se bude konat konference zaměřená na způsoby financování z pohledu různých aktérů a investičních subjektů (angels, VCs, PEs), korporací a dalších. S ohledem na startupy od fáze pre-seed až po series A, IPO. Součástí budou i nové technologie a přístupy k financování společností DAO, NFTs, Ecommerce Financing a různé způsoby motivace zaměstnanců, ESOP apod. Zároveň z pohledu organizací a jednotlivců pro dosažení důležitých legislativních změn.
9:05 MARKETPLACES
Kamil Demuth
Scuk.cz, CEO & Co-Founder
Potraviny v e-commerce.
Kultura ve firmě – hodnoty, mise a vize firmy, témata jako svobodná firma, nové formy řízení, spokojenost zaměstnanců, trendy v benefitech. Projekty s přesahem – když není business na prvním místě, ale jde ruku v ruce s „vyšším posláním“ firmy. Potraviny v e-commerce – jak se trh bude pravděpodobně vyvíjet, jaké výzvy všechny čekají…
Miroslava Birešová
Kaufland.de, Sales manager for CZ/SK
Ako úspešne predávať na online trhoviskách – Tipy a triky na príklade Kaufland.de?
Naučte sa, ako fungujú online trhoviská, ako môžete úspešne predávať prostredníctvom
týchto predajných kanálov a čo všetko môžete urobiť pre zvýšenie Vášho predaja.
11:45
13:00 INVESTORS PANEL
Vivantis, Founder &Start-up investor
Credo Ventures, General Manager
eRockets, CEO & Investor
Reflex Capital, Managing partner
Follow the steps below and you will not need to print or buy a ticket at the ticket window.
1ST EARLY BIRD
2 days, live event
Networking all day
Live discussion & interaction with speakers
Catering & drinks
Limited capacity !!!
Location: Prague Castle, Martinic Palace
LIVE EVENT - 2ND LATE BIRD
2 days, live event
Networking all day
Live discussion & interaction with speakers
Catering & drinks
Limited capacity !!!
Location: Prague Castle, Martinic Palace
LIVE EVENT - REGULAR
2 days, live event
Networking all day
Live discussion & interaction with speakers
Catering & drinks
Limited capacity !!!
Location: Prague Castle, Martinic Palace
We respect your privacy and do not to tolerate spam and will never sell, rent, lease or give away your information. We are here to answer any questions you may have.
Jan Novotný
HEAD OF INTERNATIONAL E-COMMERCE SUMMIT & TECHNOLOGIC FESTIVAL
M. +420 725 589 560
jan1.novotny@cncenter.cz
CZECH NEWS CENTER a. s.
Komunardů 1584/42
170 00 Praha 7
Czech republic
IN (IČ): 02346826 VATN (DIČ): CZ02346826
The Prague Castle Events
Jan Novotný, CEO
Kaprova 42/14
Prague 1, 110 00
Prague, Czech Republic
+420 725 589 560
events@thepraguecastle.com