LIVE
STREAM

Main stage

Second stage

ABOUT
E15 INTERNATIONAL E-COMMERCE SUMMIT
  • Summit proběhne v prostorách Martinického paláce na Pražském hradě.
  • Celé dva dny budete moci sledovat inspirativní přednášky, panelové diskuse a rozhovory s více než 50 speakery.
  • Rovněž se můžete sami aktivně zapojit do diskusí a networkingu, který bude probíhat po celou dobu akce v přilehlých saloncích.
  • Pro hosty je po celou dobu akce zajištěn catering a doprovodný program.
  • Po skončení akce bude pro účastníky k dispozici videozáznam.
  • Pokud některou z přednášek nestihnete, budete si ji moci přehrát kdykoliv po skončení akce.
  • Stále si nejste jisti? Podívejte se na záznam z E15 Technologic Festivalu, který proběhl 7.12. 2021
NEW NORMAL:
Rozebereme aktuální hrozby a poradíme jak jim čelit. Od toho, jak v kyberprostoru chránit sebe a svoji firmu, dopady na společnosti, přes inflační výzvy, úbytek pracovníků způsobený válečným konfliktem, až po konkrétní možnosti jak pomoci současnou krizi zvládnout.

Chcete na E15 International E-commerce Summitu prezentovat či jinou formou spolupracovat?
Kontaktujte nás. 

SPEAKERS
[+50 TOP SPEAKERS]
EVENT SPEAKERS
AGENDA
[Our Timetable]
AGENDA
23.3.2022
First Day
24.3.2022
Second Day

9:05 ÚVOD

Tomáš Braverman, Heureka Group

Tomáš Braverman

Heureka Group, CEO

Úvodem vás provede výkonný ředitel největšího nákupního rádce a cenovému srovnávače ve střední a východní Evropě Heureka Group.

9:10 MARKETPLACES

EvaPavlíková2

Eva Pavlíková

Česko.Digital, CEO

STOJÍME ZA UKRAJINOU

Martin Hakl

Martin Hakl

Solidpixels,Co-owner & Head of Solidpixels

STOJÍME ZA UKRAJINOU

9:20 MARKETPLACES

Tomáš Braverman, Heureka Group

Tomáš Braverman

Heureka Group, CEO

Marketplaces in CEE region

EvaČejková

Eva Čejková

Testuj.to, Founder & Co-CEO

D2C: Direct to change aneb nejenom o přímé cestě k zákazníkovi

Cesta ke změně vnímání značky a ke změně cíleného prodeje. Jak budovat zákaznickou důvěru pomocí recenzí. Kvalitní recenze a jejich role v nákupním cyklu zákazníka. Legislativní změny v ochraně spotřebitele a jejich dopad na e-commerce.

10:00 MARKETPLACES

David Antoš

David Antoš

The Boston Consulting Group, Principal

E-commerce v Česku: Nástup online tržišť

E-commerce v Česku je před přelomovou změnou. V nakupování online Češi vždy patřili mezi nejpokročilejší – podíl online na celkových retailových tržbách je vyšší než u podobně rozvinutých států Evropy. Kde nakupují bylo až do současnosti fragmentované – Česko má jednu z nejvyšších penetrací eshopů na populaci na světě, v každé kategorii působí řada drobných specialistů. Změna a konsolidace však přichází – do Česka dorazil koncept online tržišť a jejich význam postupně narůstá. V průzkumu BCG Czech E-Commerce Survey 2021 jsme zjišťovali, jak hlavní hráče vnímají zákazníci, co jsou jejich silné a slabé stránky. O hlavní výsledky se podělíme na E-Commerce Summitu.

10:30 MARKETPLACES

David Cikánek, Expando

David Cikánek

Amazon, Marketplaces professional

Z pionýrských dob, kdy jste na Amazon marketplace narazili na české (či slovenské) prodejce jen opravdu málokdy, jsme se posunuli do situace, kdy prodej přes Amazon marketplace je nedílnou součástí expanze většiny prodejců do západní EU. Jak je pro lokální prodejce tento kanál důležitý, kolik vlastně místní prodejci na Amazonu vydělávají a vydělávají vůbec?

Poprvé odprezentujeme data společnosti PWC z výzkumu o online tržištích a exportních příležitostech pro CZ prodejce, stejně jako interní data EXPANDO čerpající ze zkušeností několika stovek místních marketplace obchodníků.

10:55 MARKETPLACES

Kamil Demuth,Scuk.cz - opravit

Kamil Demuth

Scuk.cz, CEO & Co-Founder

Potraviny v e-commerce

Kultura ve firmě – hodnoty, mise a vize firmy, témata jako svobodná firma, nové formy řízení, spokojenost zaměstnanců, trendy v benefitech.
Projekty s přesahem – když není business na prvním místě, ale jde ruku v ruce s „vyšším posláním“ firmy.
Potraviny v e-commerce – jak se trh bude pravděpodobně vyvíjet, jaké výzvy všechny čekají…

11:15 MARKETPLACES

Picture Miroslava Biresova (2)

Miroslava Birešová

Kaufland.de, Sales manager for CZ/SK

Ako úspešne predávať na online trhoviskách – Tipy a triky na príklade Kaufland.de?

Naučte sa, ako fungujú online trhoviská, ako môžete úspešne predávať prostredníctvom týchto predajných kanálov a čo všetko môžete urobiť pre zvýšenie Vášho predaja. Miroslava z Kaufland.de Vám ukáže niekoľko tipov a trikov pre online trhoviská a konkrétne pre Kaufland.de. A samozrejme Vám poskytne čas na Vaše individuálne otázky. Túto príležitosť si určite nenechajte ujsť!

11:45 PANELOVÁ DISKUZE MARKETPLACES

David Antoš
David Antoš
The Boston Consultig Group, Principal
David Cikánek, Expando
David Cikánek
Amazon, Marketplaces professional
Tomáš Braverman, Heureka Group
Tomáš Braverman
Heureka Group, CEO
Kamil Demuth,Scuk.cz - opravit
Kamil Demuth
Scuk.cz, Founder & CEO
Picture Miroslava Biresova (2)
Miroslava Birešová
Kaufland.de, Sales Manager for CZ/SK

12:15 ECOMMERCE TRENDS

František Štrupl, Google

František Štrupl

Google, Retail Industry Head

Budoucnost Retail v CZ

Retail E-commerce Vision for CZ&SK 2030.

12:45 ECOMMERCE TRENDS

MilanNovotný2

Milan Novotný

CloudTalk, Leaf of SEO

SEO Strategy – how to get the top keywords of the competition

How to prepare a plan of action for acquiring new visitors
How to have visible success in the first month
What are the concepts of organic traffic growth, how to integrate SEO into a fast-growing business
How to have visible success in the first month
What are the concepts behind organic traffic growth
How to integrate SEO into a fast-growing business

13:00 INVESTORS PANEL

Martin Rozhoň, Vivantis
Martin Rozhoň
Vivantis, Founder & Start-up investor
Ondřej Bartoš,Credo Ventures
Ondřej Bartoš
Credo Ventures, General Manager
Ondřej Klega,eRockets (2)
Ondřej Klega
eRockets, CEO & Investor
Marek Liška
Marek Liška
Reflex Capital, Partner
Jan Vetyška,APEK (1)

Jan Vetyška

APEK, Executive Director

Panelovou diskusí provede výkonný ředitel APEK

14:40 ECOMMERCE TRENDS

Olin Novák

Olin Novák

Rohlik.cz, CEO

Senior executive with a demonstrated history of working in the Retail, On-line retail, FMCG, Telco and Banking industries. Skilled in General management, Strategy development, Marketing, Commercial, Negotiation, Business Planning, and Partnerships. Strong leader focused on team development with a Master’s Degree in Business Administration and Management, General from University of Economics, Prague. Recently awarded by Transition to general management certificate from Insead.

15:05 FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM

Luděk Slouka

Luděk Slouka

Mastercard, Director of Product Management

Aktuální trendy ve světě placení vedoucí k zajištění ještě větší bezpečnosti plateb a zachování pozitivní uživatelské zkušenosti

15:30 FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM

AntonKitipov

Anton Kitipov (EN)

Citibank, CEE & SSA eFX Solutions

Rapid growth and international expansion of e-commerce companies: The banking challenges

15:55 FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM

Jan Laštůvka, Lemonero

Jan Laštůvka

Lemonero, Founder & CEO

Jak se bude celý trh financování SMBs vyvíjet a jak bude vypadat v budoucnosti?

16:20 FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM

Marcin Photo

Marcin Misztal (EN)

Stripe, Head of Central and Eastern Europe

A Brief Future Story of the Digital Economy

Join us to find out how tech companies are shaping the future of the digital economy by creating marketplace businesses, launching subscription products, and integrating financial services into their offering.

16:45 FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM

2. Sharon-Gai, Alibaba

Sharon Gai (EN)

Alibaba Group,Global Director Marketplaces

Metaverse and Shopping, what we can learn in ecommerce from China

17:15 PANELOVÁ DISKUZE FUTURE OF PAYMENTS & FINANCING IN E-COMM

Luděk Slouka
Luděk Slouka
Mastercard, Director of Product Management
AntonKitipov
Anton Kitipov (EN)
Citibank, CEE & SSA eFX Solutions
Marcin Photo
Marcin Misztal (EN)
Stripe, Head of Central and Eastern Europe
2. Sharon-Gai, Alibaba
Sharon Gai (EN)
Alibaba Group, Global Director Marketplaces
Jan Laštůvka, Lemonero
Jan Laštůvka
Lemonero, Founder & CEO
WORKSHOPS

10:00 LEGITAS

Petra Stupková

Petra Stupková

Legitas, Founder

  • PRÁVNÍ BARIÉRY PŘI EXPANZI E-SHOPU DO ZEMÍ EU

Všechny provozovatele e-shopů v EU čekají v roce 2022 velké změny:

  • pravidla pro poskytování slev 
  • pravidla pro přizpůsobování cen spotřebiteli
  • pravidla pro zobrazování recenzí
  • objednávkový proces alias tlačítková novela
  • pravidla reklamací
  • cookies a jejich následné využití

Pravidla v EU jsou pro e-shopy do značné míry harmonizována. Specifikům jednotlivých zemí se přesto nevyhneme. Přijďte si popovídat o tom, jak úspěšně expandovat do oblíbených zemí v EU a přitom nenarazit na bariéru zákona. Prakticky s vhledem do e-shopařské reality. 

11:15 ONLINE PEOPLE

Magdalena Divišová, Online people

Magdaléna Divišová

Online People, Co-Founder

Petra Stupková

Petra Stupková

Legitas, Founder

  • BUDEME JEDNOU VŠICHNI FREELANCERY?

Jeden z nejklasičtějších life-cycle cest průměrného online specialisty je nástup na pozici eléva do největšího českého prohlížeče, pak rok a půl ve výkonnostní agentuře, po které následuje vysněná “volná noha”. Množina loajálních zaměstnanců se tak zmenšuje a těch, kteří chtějí pracovat na HPP tím spíše. Firmy, které mohou nabízet pouze HPP úvazky, přicházejí při výběrových řízení zhruba o ⅓ potenciálních kandidátů. Ačkoliv covid zpočátku mírně zbrzdil odchody zaměstnanců na volnou nohu, v digitálu tento trend nezadržitelně nabývá na síle. Jak končí typický pracovní life-cycle člověka, který odejde z HPP na volnou nohu? Jak se připravit na nové podmínky z pohledu zaměstnavatele? 

Přijďte si na workshop pro fakta, čísla a legislativní rámec k freelancingu – prakticky a přehledně. 

12:30 KEBOOLA

zdenekLinc

Zdeněk Linc

Keboola, Marketing Lead

  • BEST PRACTICES: JAK PRACOVAT S DATY PRO ÚSPĚŠNÝ ECOMMERCE.
Využívání dat v eCommerce je v současnosti nezbytnost, ale jaké jsou v současnosti největší trendy a výzvy, které vidíme, že řeší uživatelé Kebooly? K čemu data využívají a jak byste data měli používat i vy. Krátká prezentace doplněná primárně praktickými příklady a debatou o využití dat pro další růst v eCommerce.

13:05 PANELOVÁ DISKUZE ECOMAIL: EMAILING - NEPOSTRADATELNÝ PARTNER PRO VÁŠ BYZNYS

Přijďte si poslechnout diskuzi o důležitosti e-mailingu a jak k němu v dnešní době přistoupit. Dozvíte se, jaký může mít e-mail marketing vliv na obrat, jaká je jeho návratnost a jestli se hodí i pro budování značky.

lukas-benzl
Lukáš Benzl
Mailhunt, CEO
Jakub_Stupka_Ecomail
Jakub Stupka
Ecomail, COO
Alensa_Jan_Jelinek_official_small
Jan Jelinek
Alensa, Marketing Director
lukas-balek-scuk
Lukáš Benzl
Scuk.cz, CMO

14:20 CLOUDTALK

MilanNovotný2

Milan Novotný

CloudTalk, Lead of SEO

  • SEO Audit of your Site 

    We will evaluate your company’s website from an SEO perspective, highlighting the areas in which you could improve. We’ll conduct a thorough overview of individual pages of your choice, and offer specific suggestions for maximizing your SEO potential. 

15:35 DOSTUPNÝ ADVOKÁT

Baier_Jaroslav_3012962_300

Jaroslav Baier

DostupnýAdvokát.cz, Advokát a Zakladatel

  • PRÁNÍ SPECIFIKACE VENTURE INVESTIC V E-COMMERCE 

Právní workshop ocení zejména ti, kteří se chystají na vstup investora nebo naopak chtějí investovat do start-upu nebo (podnikatelského) nápadu.

Prodiskutujeme typické právní koncepty a nástrahy, zejména:

  • jednotlivé fáze investičního procesu;
  • správné nastavení investorské struktury (co je k tomu potřeba a jak má vypadat);
  • standard právní dokumentace (jak smlouvy často vypadají a jak mají vypadat);
  • nejčastější chyby investorů a investovaných společností.

9:05 ECOMMERCE TRENDS

Milan Šmíd_Zásilkovna

Milan Šmíd

Zásilkovna, CMO

Do Zásilkovny přišel Milan Šmíd jako marketingový ředitel ze Seznamu, kde více než šest let úspěšně řídil služby Zboží.cz, Sreality.cz, Sauto.cz a Firmy.cz. Jeho hlavní prioritou je zavedení jednotné marketingové strategie ve všech firmách skupiny a pomoc Zásilkovně stát se globální logistickou platformou pro celý svět.

9:30 ECOMMERCE TRENDS

IvanRichtár

Ivan Richtár

Dextrum Fulfillment, CEO

Fulfillment s využitím automatizace a robotizace logistiky pro e-commerce

Plné zajištění logistických procesů e-commerce od příjmu a expedice zboží, až po řešení reverzní logistiky pomáhá středním i malým e-shopům expandovat na trhu internetového obchodování. Kdy je ten pravý čas začít uvažovat o službě fulfillmentu, jeho výhody, úspory a případná rizika vám přiblíží Ivan Richtár, CEO Dextrum Fulfillment, a.s., který má dlouholeté zkušenosti v oblasti logistických procesů. Ukáže vám, jak pomocí fulfillmentu posunout business e-shopu a profitovat ze zajištění těchto služeb, nastíní trendy v oblasti automatizace a robotizace a odhalí, proč fulfillment s využitím inovativních technologií je tou nejlepší volbou pro optimalizaci logistických procesů e-commerce. Dextrum Fulfillment spolupracuje s předním českým dodavatelem softwarových řešení a jako člen Asociace inovací v logistice zajišťuje logistický outsourcing operativně 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a je připraven zrychlit a zefektivnit vaše podnikání.

9:55 ECOMMERCE TRENDS

Daniel Horák, Dr. Max

Daniel Horák

Dr. Max, CEO

Jak funguje multichannel a proč

Virtuální lékárny zaznamenaly v posledních letech rozvoj, který nikdo nepředvídal. Ústup covidu ale ve farmacii neznamená prostý návrat k předcovidu. Jak fungovat v další etapě a co si vzít z té předchozí, nad tím se zamyslí Daniel Horák, CEO lékárenské sítě Dr.Max v České republice.

10:20 ECOMMERCE TRENDS

michal-mensik3

Michal Menšík

DoDo, Founder & CEO

Vize a inovace DoDo Group

Logistika poslední míle budoucnosti se od té současné bude zásadně lišit. Vzhledem k mohutnému růstu e-commerce a stále sílícímu tlaku na zrychlování a zároveň udržitelnost logistiky stojí celý segment před novými výzvami! Co kdyby se celý proces obrátil naruby? O vizích a inovacích předního hráče na evropském trhu logistiky poslední míle se rozpovídá Michal Menšík, founder a CEO DoDo Group.

10:50 ECOMMERCE TRENDS

vít_jan_tiktokuj

Vít Janda

Tiktokuj.cz, Spoluzakladatel & CEO

TikTok, krátká videa a jejich budoucnost

Jak se firmám a podnikatelům daří využívat formát krátkých videí? Jaké jsou jejich nejčastější chyby? Dá se TikTok využívat i jako prodejní kanál nebo slouží pouze k budování brandu? A jak vůbec začít?
TikTokuj.cz pomáhá firmám oslovit mladou generaci a vytěžit nové obchodní možnosti v digitálním světě skrze formát krátkých vide. Svou působnost dnes rozšiřují mezi firmy typu Dáme Jídlo, Super zoo, O2, Niceboy nebo FAnn parfumerie.

11:15 ECOMMERCE TRENDS

Samuel Huba, Shoptet

Samuel Huba

Shoptet, CEO

(R)evoluce e-shopů na míru

Výhody e-shopu na pronájem s řešením na míru využily značky Kofola, Kulina, Xiaomi, Angry beards a další. Co se jim na tomto moderním řešení líbí, jak se rozhodovaly a co je přesvědčilo?

11:40 ECOMMERCE TRENDS

Daniel Mareš,WEDO

Daniel Mareš

WE|DO, CEO

Ostře sledované boxy

Historie a současnost výdejních boxů (nejen) v České republice.
Klíčové faktory úspěchu boxů aneb proč (zatím) nejsou u nás úspěšné.
Jak může e-shop přispět k úspěchu.

12:10 ECOMMERCE TOOLS

David Krobot

David Krobot

Lobey Laboratories, CEO

Jak tři chlapi prorazili s přírodní kosmetikou a vyrostli z nuly na 70M za rok během zaměstnání

Jak zvládnout podnikání i při stálé práci a péči o dítě?
Jak se zorientovat a uspět na neznámém trhu plném konkurence? Aneb tři muži na neznámém trhu ženské kosmetiky.
Bullshit marketing vs. marketing jako nástroj porozumění a pomoci zákazníkům.
Lean startup, lean e-commerce.

12:35 ECOMMERCE TOOLS

Roman Dobiáš,Dognet

Roman Dobiáš

Dognet, Country Manager

Affiliate v roce 2022 a dále – jeho role, potenciál a jak jej v nadcházejícím období využít

13:05 LEADERS PANEL

Jitka Dvořáková, CZC.cz
Jitka Dvořáková
CZC.cz, General Manager
Martin Kasa
Martin Kasa
Pilulka.cz, Entrepreneur & Co-founder
Daniel Mareš,WEDO
Daniel Mareš
WE|DO, CEO
Tomáš Braverman, Heureka Group
Tomáš Braverman
Heureka Group, CEO
Marek_Bačo,MediaCom

Marek Bačo

MediaCom, Strategy director

Panelovou diskusí povede komunikační stratég mediální agentury MediaCom

14:40 ECOMMERCE TOOLS

Jakub Malý, Promogen (2)

Jakub Malý

Promogen, Co-Founder

E-mailing jako opomíjení komunikační nástroj s širokou nabídkou možností

Životní cyklus zákazníka v pojetí e-mailingu
Z jakých dat vycházet aneb Personalizace a Dynamický obsah
Jakým směrem se vydat za zvýšení efektivity tohoto kanálu

15:05 ECOMMERCE TOOLS

Anastasia Kvasyuk

Anastasia Kvasyuk

Ebay, Commercial development manager

Business Development Specialist that is responsible for the establishment of new connections in the global market. Previously, my main specialization was business integrations in the following markets: United States, United Kingdom, Middle East, Central Europe.

15:30 ECOMMERCE TECHNOLOGY

Martin Kačer

Martin Kačer

Etnetera, Vedoucí e-comm divize

Robustní e-shop a jeho vývoj – na co nezapomenout

Při zadávání požadavků na robustní e-shop se podle zkušeností vývojových týmů v Etneteře často opomíjí tři důležitá témata. Jaká? A jak může jejich včasná specifikace urychlit právě vaši cestu do ecommerce?

15:55 ECOMMERCE TECHNOLOGY

Lukáš Matějka (2)

Lukáš Matějka

Lundegaard, Head of Fast Data and AI

Individualizované doporučování produktů v reálném čase pro e-commerce, založené na ML a chování uživatelů

16:25 ECOMMERCE TRENDS

Dusan Zabrodsky_foto

Dušan Zábrodský

Rockaway Capital, Investment Partner

Očekávání spotřebitelů a budoucnost last mile delivery

16:50 ECOMMERCE REGULATION

StefanoMauro

Stefano Mauro (EN)

Amazon, Ecommerce Europe, Lead of e-Logistics Working Committee

Single EU VAT registration for storage in several EU countries

The presentation will focus on the upcoming “VAT in the Digital Age” proposal of the European Commission. Despite having introduced several changes in the VAT system on 1 July 2021, the VAT E-commerce Package doesn’t address the need to have multiple VAT registrations for the businesses that store or stock goods in many EU Member States. The “VAT in Digital Age” proposal will tackle this issue by putting forward a Single EU VAT Registration Number for both onward sales and inventory movements. Expected for October 2022, the legislative proposal will be of utmost importance for simplifying the VAT duties of businesses using the One Stop Shop.

17:15 ECOMMERCE REGULATION

Opperer Jeremy

Jeremy Opperer (EN)

Amazon, EMEA Lead for Product Trust and Regulatory Affairs, Amazon EU SarL

Product Safety and Compliance at Amazon

PARTNER CONFERENCE

FUNDING CONGRESS

PARTNER CONFERENCE

  • V rámci programu IEC Summitu se bude konat konference zaměřená na způsoby financování z pohledu různých aktérů a investičních subjektů (angels, VCs, PEs), korporací a dalších. S ohledem na startupy od fáze pre-seed až po series A, IPO. Součástí budou i nové technologie a přístupy k financování společností DAO, NFTs, Ecommerce Financing a různé způsoby motivace zaměstnanců, ESOP apod. Zároveň z pohledu organizací a jednotlivců pro dosažení důležitých legislativních změn.

9:05 MARKETPLACES

Kamil Demuth,Scuk.cz - opravit

Kamil Demuth

Scuk.cz, CEO & Co-Founder

Potraviny v e-commerce.
Kultura ve firmě – hodnoty, mise a vize firmy, témata jako svobodná firma, nové formy řízení, spokojenost zaměstnanců, trendy v benefitech. Projekty s přesahem – když není business na prvním místě, ale jde ruku v ruce s „vyšším posláním“ firmy. Potraviny v e-commerce – jak se trh bude pravděpodobně vyvíjet, jaké výzvy všechny čekají…

Picture Miroslava Biresova (2)

Miroslava Birešová

Kaufland.de, Sales manager for CZ/SK

Ako úspešne predávať na online trhoviskách – Tipy a triky na príklade Kaufland.de?
Naučte sa, ako fungujú online trhoviská, ako môžete úspešne predávať prostredníctvom
týchto predajných kanálov a čo všetko môžete urobiť pre zvýšenie Vášho predaja.

11:45

13:00 INVESTORS PANEL

Martin Rozhoň, Vivantis
Martin Rozhoň
Vivantis, Founder &Start-up investor
Ondřej Bartoš,Credo Ventures
Ondřej Bartoš
Credo Ventures, General Manager
Ondřej Klega,eRockets (2)
Ondřej Klega
eRockets, CEO & Investor
Ondřej Fryc,Reflex Capital
Ondřej Fryc
Reflex Capital, Managing partner
PARTNERS
[THANK YOU]
EVENT PARTNERS

Check who make this event possible

PLATINUM PARTNER
GOLD PARTNERS
SILVER PARTNERS
OFFICIAL IT PARTNER
OFFICIAL PR & MARKETING PARTNER OF THE SUMMIT
MEDIA PARTNERS

POWERED BY

TICKETS
[GET TICKETS]
Join the biggest e-commerce event of the year

Follow the steps below and you will not need to print or buy a ticket at the ticket window.

CZK
11 990
1 ticket + VAT (till 31. 1. 2022)

1ST EARLY BIRD

  International E-commerce Summit Spring 2022


  2 days, live event


  Networking all day


  Live discussion & interaction with speakers


  Catering & drinks


  Limited capacity !!!


  Location: Prague Castle, Martinic Palace

CZK
13 990
1 ticket + VAT (1. 2. - 28. 2. 2022)

LIVE EVENT - 2ND LATE BIRD

  International E-commerce Summit Spring 2022


  2 days, live event


  Networking all day


  Live discussion & interaction with speakers


  Catering & drinks


  Limited capacity !!!


  Location: Prague Castle, Martinic Palace

CZK
16 990
1 ticket + VAT (after 1. 3. 2022)

LIVE EVENT - REGULAR

  International E-commerce Summit Spring 2022


  2 days, live event


  Networking all day


  Live discussion & interaction with speakers


  Catering & drinks


  Limited capacity !!!


  Location: Prague Castle, Martinic Palace

Contact
Contact Us

We respect your privacy and do not to tolerate spam and will never sell, rent, lease or give away your information. We are here to answer any questions you may have.

Jan Novotný
HEAD OF INTERNATIONAL E-COMMERCE SUMMIT & TECHNOLOGIC FESTIVAL
M. +420 725 589 560
jan1.novotny@cncenter.cz

CZECH NEWS CENTER a. s.
Komunardů 1584/42
170 00 Praha 7
Czech republic
IN (IČ): 02346826 VATN (DIČ): CZ02346826

The Prague Castle Events
Jan Novotný, CEO
Kaprova 42/14
Prague 1, 110 00
Prague, Czech Republic
+420 725 589 560
events@thepraguecastle.com